Heb je vragen of problemen met je TomTom product? Neem contact op met de klantenservice van TomTom. Er zijn verschillende manieren om vragen te stellen aan TomTom: e-mail en forum. Het is niet meer mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Hieronder een lijst met de contact mogelijkheden.
Telefoonnummer
De opties voor contact is gewijzigd en daardoor is telefonisch contact niet mogelijk. Er wordt alleen ondersteuning aangeboden via de e-mail, chat en social media.
E-mail naar TomTom
Ga naar https://help.tomtom.com/hc/requests/new?ticket_form_id=360000679560. Vul het onderwerp, beschrijving, productgroep in en klik op Verzenden. Voordat je een e-mail kunt sturen moet je eerst inloggen met je account.
Vragen in het TomTom forum
Stel je vraag aan andere gebruikers in het TomTom forum op https://discussions.tomtom.com/en.
Social media
Net als veel andere bedrijven vind je TomTom ook op social media. Je kunt ze een bericht sturen via:
- Facebook: https://nl-nl.facebook.com/TomTom/
- Twitter: https://twitter.com/tomtom
Veelgestelde vragen
Op de support pagina (https://help.tomtom.com/hc/nl/) kun je zoeken naar vragen en antwoorden. Bijvoorbeeld voor het instellen van een product of installeren van updates.
Hoofdkantoor van TomTom in Amsterdam
- Nieuwe functies voor EV-rijders in Google Maps - 18 april 2024
- Muziek luisteren tijdens het sporten - 29 augustus 2022
- Software update voor Forerunner sporthorloges - 5 juli 2022
Waarom kan ik het volume niet regelen in de app TomTom GO aangesloten aan mijn Android auto?
Hallo . Ik had een mailadres aangemaakt bij tomtom . Nu heb ik genoodzaakt deze moeten verwijderen omdat ik geheckt was op mijn pc met het zelfde mailadres . Nu kan niet meer op mijn tomtom . Hoe kan ik een nieuwe maken ?
Hallo René,
Je kunt proberen om een nieuwe wachtwoord in te stellen via:
– http://www.tomtom.com/account/forgot-password.html
Goede morgen .
Even een vraagje . Ik heb geprobeerd een update van mijn tomtom te maken .dat leek aanvankelijk goed te gaan , maar ik denk op 3/4 liep hij vast. Als ik de aanknop bedien dan komen de letters tontom tevoorschijn . Als ik hem niet zelf uit doe blijft hij aan .. mijn vraag is wat er aan te doen is .. met vriendelijke groet Mart wiersum
Kan niet op mijn app tomtom.
Heb deze reeds betaald
Grtjes
Wij rijden vanaf Haren bij Groningen naar Den Haag. De verwachte aankomsttijd was 12.20 uur. Nu op de helft is die al 12.29 terwijl we overal nét iets harder rijden dan de max. snelheid en er geen vertraging wordt verwacht. Heel verwarrend.
Dat heb ik ook gehad. Sinds 120km/u is teruggebracht naar 100 km/u klopte er niets meer van. Een nieuwe update doet wonderen.
goede morgen mij flitsers updates doen het niet meer dat komt we hebben het geld voor de flitsers hebben terug gekregen maar nou is mijn vraag ik wil het er wel weer op hebben kan ik vandaag weer een nieuwe er op krijgen wel weer met betaling
tom tom aanvaardt geen betaling met mijn bankkaarten
wat is de reden.
dank u
Hallo,
Hiervoor kan je beter contact opnemen via: https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360015568919-Contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-TomTom
Kan dit ook telefoonnie?
Ik had heb een losse tomtom, maar een maand of 3 geleden heb ik een android autoradio gekocht. hier heb ik de tomtom app geinstalleerd en voor een jaar betaald. ik krijg nu al een melding dat het verlopen is en kom er dus niet meer in. gaarne een oplossing.
AH Verschuuren.
Hallo Verschuuren,
Hiervoor kun je het beste direct je vraag stellen aan TomTom via: https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360015568919-Contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-TomTom
goede morgen
ik rij met een hyundai kona hybrid met tom tom navigatie
mijn vraag is als ik een adres invoer en kom bij dat adres inde buurt
dan krijg ik een P op mijn scherm te zien maar als ik er op druk dan verander er niets
mijn gedachte dat er dan parkeer plaatsen te zien zijn ?????
vrgr bertus schipper
Wat is het telefoonnummer van tomtom ik kan het niet vinden.
Hallo Marc,
Telefonisch contact is niet (meer) mogelijk.. de contactopties zijn veranderd.
Goedemiddag ik rijdt met een Truck TomTom in Ierland en Engeland en krijg de melding als ik op een rotonde aanrij turn right????? Lijkt mij niet helemaal correct, misschien kunnen jullie dit in een volgende update veranderen, apparaat is in Nederland gekocht.
Met vriendelijke groeten,
Ik heb tot 23-04-2024 mijn flitser. Toch bied TomTom steeds nieuwe updates aan. heb per ongeluk een nieuwe flitserupdate gekocht en het geld werd keurig afgeschreven terwijl mijn huidig flitserabonnement in 2024 afloopt.
Het erge en klantonvriendelijke is dat ik hierover niemand kan bereiken.
Ik heb het zelfde ik betaal maar krijg niets te zien op mij tom tom
beste
ik heb een tomtom type S/N EP3399I02133 VIA 62 met live traffic er komt op het toestel staan dat,dat niet geactiveerd is en ik zou dat terug willen maar ik weet niet hoe en of ik dat zelf kan doen.
nu mag ik jullie vragen mij erin te helpen om dat terug te activeren
mvg.
Snoeys Frans
Hallo Snoeys,
Wellicht lukt het met de online handleiding van je TomTom:
– https://download.tomtom.com/open/manuals/VIA_52_62/html/nl-nl/index.htm
Ik wil op mijn tom tom go 5200 de kaart van de usa zetten maar dat kan niet ???
en blijkbaar is deze ook niet meer geschikt voor europa
Hallo Stoutjesdijk,
Dit model bevat standaard kaarten van verschillende Europese landen of andere wereldkaarten.
Wellicht heb je geen voldoende geheugen, waardoor het installeren niet lukt?
Hallo, ik heb een TomTomGo family abonnement app op mijn iPhone 7. Helaas zit er alleen de kaart van NL in. Hoe krijg ik de kaarten van Europa op mijn app?
beste
op 23-05-2022 heb ik mijn abonnement flitserupdates gekocht van 12 maanden maar tot hiertoe heb ik nog niets gezien van updates op mijn gps staat flitserupdates verlopen
als het binnen 5 dagen niet in orde is wil ik mijn geld terug
Goedemorgen,
Wanneer ik bij instellingen naar stembesturing ga krijg ik Siri snelkoppelingen, ik kan hier niets mee.
Ik wil graag de TomTom stembesturing.
Ik heb Siri van mijn iPhone verwijderd.
Graag een oplossing!
Vriendelijke groet.
Cees
Hallo Cees,
Meer over de stembesturing vind je hier:
– https://download.tomtom.com/open/manuals/gox20x/html/nl-nl/VoiceControl.htm
– https://download.tomtom.com/open/manuals/gox20x/html/nl-nl/Startingvoicecontrol.htm
Waarom is het scherm van mijn tomtom xl niet af te lezen bij zonlicht. Zit tegen een zwart scherm aan te kijken bij helder daglicht. Hoe krijg ik dat verandert heb hem al op fabrieks instellingen gezet maar er is niks verandert.
Hallo Gerard,
Controleer de instellingen van het scherm. Misschien kun je het scherm lichter/feller zetten.
Nog maar eens dan….Phfff…..na veel gedoe , omdat de navigatie maar bleef updaten, heb ik eerst Mydrive connect verwijderd van de computer en toen opnieuw geinstalleerd. Daarna de tomtom gereset. Maar niks helpt…..nu is het zelfs zo dat ik de navigatie niet eens meer kan aanmelden bij Mydrive connect. Dus help…….Trouwens werken er bij jullie ook mensen die je gewoon kan spreken?
Hallo Jan,
Wat bedoel je met niet meer kan aanmelden? Herkent MyDrive de navigatie niet? Misschien kun je een andere USB-poort proberen.
Er werken bij ons geen mensen, de website is informatief bedoeld.
Ik heb 69 euro betaald voor een nieuwe up date maar helaas wel betaald maar de up date geeft hij niet goed gedaan helaas weg 69 euro dat we alle stappen goed gedaan hebben tom tom home renault
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe houder voor de go6000. Het contactpunt waar oplaaddraad in moet ligt los in houder. De houders zijn binnenkort weer aanwezig staat in jullie winkel. Wat is binnenkort? De chatfunctie van TomTom geeft alleen niet terzake doende antwoorden.
Hoj , als ik wil updaten krijg ik op het scherm te zien alleen de kabel van computer naar gps kleurt groen en zegt WACHTEN OP APPARAAT , ik heb al verschillende usb kabels geprobeert en zegt altijd hetzelfde , nu zit ik al 7u te wachten op apparaat maar ik stop er maar mee want het lukt niet .
Hallo Mia,
Misschien helpt het als je een andere USB-poort probeert..
Hallo,
Tijdens/na wijzigen e-mail adres kan ik beide e-mail adressen niet gebruiken ze zijn onbekend, ofwel ik kan niet meer inloggen in TomTom mydrive en mijn navigatiesysteem.
Niet mogelijk om wachtwoord te wijzigen want account is onbekend
Hallo Jan,
Misschien kan je een bericht sturen via Facebook naar TomTom. Wellicht dat zij verder kunnen helpen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten probeerde al vele malen deze te veranderen maar lukt niet.
Ik geef mijn email adres op en wil hem versturen jammer dan lukt niet.
Telefonisch is er geen contact mogelijk waardeloos is dat .
Hoe kunnen we dit oplossen.
Hallo,
Dat is natuurlijk vervelend. Misschien kun je een bericht sturen via de Facebook pagina van TomTom?
hallo, er zijn een aantal adressen in Oisterwijk die ontbreken in jullie database, ik kan een pdf, jpeg, dwg, dgn aanleveren, weet niet hoe ik anders gegevens kan doorgeven aan jullie.
en nee, ik ben geen gebruiker, maar kreeg de vraag in de gemeente door, en los het graag op, anders kunnen de hulpdiensten die adressen ook niet vinden.
het gaat om de Laan van KVL 36 t/m 154 te Oisterwijk.
Wachtwoord werkt niet meer, emailadressen worden niet herkend dus ik kan niet meer bij mijn account.
Lekker handig.
Ik wilde mijn abo aanpassen maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen.
Hallo,
Misschien kun je proberen om een bericht te sturen via Facebook?
– facebook.com/TomTom/
Ik koop net een kaart van de Benelux voor 49,95. Hoewel het geld wel van mijn rekening is afgetrokken is de kaart niet gedownload.
Er kwam een melding ‘mislukt’.
Gaarne mijn geld terugstorten.
Ik heb een TomTom GO 520, maar hij werkt niet in de auto. Hij heeft geen internet geeft hij aan. Maar thuis werkt hij wel op mijn internet. RaRa.
Moet ik internet bundel of ontvanger kopen voor in de auto ?
Het opdagen van mij Tom tom was altijd gratis nu moet ik er voor betalen hoe kan dat
Als Tom Tom nu eens een paar dealers (verkoop punten) instelt waar je als er problemen zijn, naar toe kunt gaan en die dan opgelost worden.
Ik denk dat er dan weer meer mensen zijn die een nieuw systeem na een aantal jaren van Tom Tom durven te kopen.
Die digitale hulp is mijn geval nu slecht, vroeger kon je bellen en het werd opgelost.
Ik kan mijn tom tom rider550 niet conecten met my drive ik krijg na invoeren van mijn wachtwoord de melding
*oeps er iets fout gegaan probeer het later nog een keer”
De chat bot is t niet uit te leggen die gaat ervanuit dat t probleem niet in de tom tom zit (frustrerend)
My drive account op Android tel en pc werkt wel
Daarbij kan ik mijn telefoon ook niet conecten met bluetooth aan mijn tom tom
Via de QR opnieuw aangemeld maar ik krijg geen contact met de tom tom zelf
Beste mensen,
ik wil een nieuwe kaart op mijn Tomtom Go 5100 zetten.Hij komt met de melding dat ik eerst mijn MyDrive connect moet updaten.Ik heb deze app op mijn desktop computer staan.Tot nu toe is het updaten van MyDrive Connect altijd goed gegaan.Nu doet hij echter niets,nadat ik toestemming heb gegeven om wijzigingen in dit apparaat ( desk top computer)via deze app aan te brengen.Wat kan dit zijn?
De stem op mijn Android autoradio van de tom tom navigatie is veel te zacht, als ik een aanwijzing krijg gaat de radio wel zachter maar de stem hoor ik bijna niet. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt, hoe krijg ik hem luider.
Hallo, mijn TomTom verbreekt continue de verbinding met mijn hotspot op de telefoon.
Ik heb alles geprobeerd maar na een laatste update wordt de verbinding steeds na een paar minuten verbroken.
Ook werkt de verkeersinfo niet terwijl ik net een aantal dagen geleden het contract opnieuw heb verlengd.
Graag zou ik willen weten hoe dit herstelt kan worden en ik weer optimaal gebruik kan maken van de Tomtom
Hallo Anton,
Wellicht helpt via de pagina’s hieronder:
https://download.tomtom.com/open/manuals/gox20x/html/nl-nl/Connectingasmartphone-Prato_2.htm
https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360013957479-Verbinden-met-TomTom-Services
Merkte dart in met name Frankrijk en Spanje de wegnummers in die taal worden uitgesproken. Dit is door computerstem is dit niet te verstaan terwijl wij die talen toch echt beheersen. Is zeer irritant en nmm onnodig.
Waarom is dit, terwijl wij via een Nederlandse Tom tom rijden
Ik heb een oude HTC smartphone met daarop Tomtom 7.910 (9185)
Ik wil daarvoor een nieuwe kaart kopen, Europe_1125_12194.
Dit kan niet via Tomtom Home of Mydrive Connect.
Hoe kan dat wel.
Ik heb een nieuwe TomTom go camper tour. De lijst met campings de zogenaamde POI lijsten. Na op instellingen te hebben gedrukt moet er een item met de naam weergave komen . Die kan ik nergens vinden.
Ik heb een tomtom go 5100 waarvan de zuignap het niet meer doet .de houder moet dus vervangen worden is die nog te krijgen ? Zoniet welke oplossing is hier voor ?
Als ik Duitsland rij geeft mijn tomtom niet de max.snelheid ter plekke aan. In NL doet hij dat wel. Kan ik dat instellen?
Mijn TomTom 6200 krijgt ik niet geüpdatet. Blijft aangeven dat er geen kaarten beschikbaar zijn. Alles geprobeerd !! Niemand die kan helpen. Vindt het bedroevend dat ik deze (geen)services krijgt van TomTom. Gr
Dat is vervelend.. Misschien helpen de tips op deze pagina: https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360013900620-Geen-kaarten-beschikbaar-MyDrive-Connect