TomTom contact

Heb je vragen of problemen met je TomTom product? Neem contact op met de klantenservice van TomTom. Er zijn verschillende manieren om vragen te stellen aan TomTom: e-mail en forum. Het is niet meer mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Hieronder een lijst met de contact mogelijkheden.

Telefoonnummer
De opties voor contact is gewijzigd en daardoor is telefonisch contact niet mogelijk. Er wordt alleen ondersteuning aangeboden via de e-mail, chat en social media.

E-mail naar TomTom
Ga naar https://help.tomtom.com/hc/requests/new?ticket_form_id=360000679560. Vul het onderwerp, beschrijving, productgroep in en klik op Verzenden. Voordat je een e-mail kunt sturen moet je eerst inloggen met je account.

Vragen in het TomTom forum
Stel je vraag aan andere gebruikers in het TomTom forum op https://discussions.tomtom.com/en.

Social media
Net als veel andere bedrijven vind je TomTom ook op social media. Je kunt ze een bericht sturen via:

  • Facebook: https://nl-nl.facebook.com/TomTom/
  • Twitter: https://twitter.com/tomtom

Veelgestelde vragen
Op de support pagina (https://help.tomtom.com/hc/nl/) kun je zoeken naar vragen en antwoorden. Bijvoorbeeld voor het instellen van een product of installeren van updates.

Hoofdkantoor van TomTom in Amsterdam

43 reacties op “TomTom contact

  1. Johnny

    Waarom kan ik het volume niet regelen in de app TomTom GO aangesloten aan mijn Android auto?

  2. Rene lenders

    Hallo . Ik had een mailadres aangemaakt bij tomtom . Nu heb ik genoodzaakt deze moeten verwijderen omdat ik geheckt was op mijn pc met het zelfde mailadres . Nu kan niet meer op mijn tomtom . Hoe kan ik een nieuwe maken ?

  3. Anita van Polanen

    Wij rijden vanaf Haren bij Groningen naar Den Haag. De verwachte aankomsttijd was 12.20 uur. Nu op de helft is die al 12.29 terwijl we overal nét iets harder rijden dan de max. snelheid en er geen vertraging wordt verwacht. Heel verwarrend.

  4. Theun Lourens

    Dat heb ik ook gehad. Sinds 120km/u is teruggebracht naar 100 km/u klopte er niets meer van. Een nieuwe update doet wonderen.

  5. a,baronner

    goede morgen mij flitsers updates doen het niet meer dat komt we hebben het geld voor de flitsers hebben terug gekregen maar nou is mijn vraag ik wil het er wel weer op hebben kan ik vandaag weer een nieuwe er op krijgen wel weer met betaling

  6. AHG Verschuuren v leeuwen

    Ik had heb een losse tomtom, maar een maand of 3 geleden heb ik een android autoradio gekocht. hier heb ik de tomtom app geinstalleerd en voor een jaar betaald. ik krijg nu al een melding dat het verlopen is en kom er dus niet meer in. gaarne een oplossing.

    AH Verschuuren.

  7. schipper

    goede morgen
    ik rij met een hyundai kona hybrid met tom tom navigatie
    mijn vraag is als ik een adres invoer en kom bij dat adres inde buurt
    dan krijg ik een P op mijn scherm te zien maar als ik er op druk dan verander er niets
    mijn gedachte dat er dan parkeer plaatsen te zien zijn ?????

    vrgr bertus schipper

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo Marc,
      Telefonisch contact is niet (meer) mogelijk.. de contactopties zijn veranderd.

  8. Sicco Elzenga

    Goedemiddag ik rijdt met een Truck TomTom in Ierland en Engeland en krijg de melding als ik op een rotonde aanrij turn right????? Lijkt mij niet helemaal correct, misschien kunnen jullie dit in een volgende update veranderen, apparaat is in Nederland gekocht.
    Met vriendelijke groeten,

  9. Philips

    Ik heb tot 23-04-2024 mijn flitser. Toch bied TomTom steeds nieuwe updates aan. heb per ongeluk een nieuwe flitserupdate gekocht en het geld werd keurig afgeschreven terwijl mijn huidig flitserabonnement in 2024 afloopt.
    Het erge en klantonvriendelijke is dat ik hierover niemand kan bereiken.

  10. snoeys frans

    beste
    ik heb een tomtom type S/N EP3399I02133 VIA 62 met live traffic er komt op het toestel staan dat,dat niet geactiveerd is en ik zou dat terug willen maar ik weet niet hoe en of ik dat zelf kan doen.
    nu mag ik jullie vragen mij erin te helpen om dat terug te activeren
    mvg.
    Snoeys Frans

  11. A.Stoutjesdijk

    Ik wil op mijn tom tom go 5200 de kaart van de usa zetten maar dat kan niet ???
    en blijkbaar is deze ook niet meer geschikt voor europa

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo Stoutjesdijk,
      Dit model bevat standaard kaarten van verschillende Europese landen of andere wereldkaarten.

      Wellicht heb je geen voldoende geheugen, waardoor het installeren niet lukt?

  12. Lex van Groningen

    Hallo, ik heb een TomTomGo family abonnement app op mijn iPhone 7. Helaas zit er alleen de kaart van NL in. Hoe krijg ik de kaarten van Europa op mijn app?

  13. Henin Ronald

    beste
    op 23-05-2022 heb ik mijn abonnement flitserupdates gekocht van 12 maanden maar tot hiertoe heb ik nog niets gezien van updates op mijn gps staat flitserupdates verlopen
    als het binnen 5 dagen niet in orde is wil ik mijn geld terug

  14. Cees

    Goedemorgen,
    Wanneer ik bij instellingen naar stembesturing ga krijg ik Siri snelkoppelingen, ik kan hier niets mee.
    Ik wil graag de TomTom stembesturing.
    Ik heb Siri van mijn iPhone verwijderd.
    Graag een oplossing!
    Vriendelijke groet.
    Cees

  15. Gerard

    Waarom is het scherm van mijn tomtom xl niet af te lezen bij zonlicht. Zit tegen een zwart scherm aan te kijken bij helder daglicht. Hoe krijg ik dat verandert heb hem al op fabrieks instellingen gezet maar er is niks verandert.

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo Gerard,

      Controleer de instellingen van het scherm. Misschien kun je het scherm lichter/feller zetten.

  16. jans de boer

    Nog maar eens dan….Phfff…..na veel gedoe , omdat de navigatie maar bleef updaten, heb ik eerst Mydrive connect verwijderd van de computer en toen opnieuw geinstalleerd. Daarna de tomtom gereset. Maar niks helpt…..nu is het zelfs zo dat ik de navigatie niet eens meer kan aanmelden bij Mydrive connect. Dus help…….Trouwens werken er bij jullie ook mensen die je gewoon kan spreken?

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo Jan,

      Wat bedoel je met niet meer kan aanmelden? Herkent MyDrive de navigatie niet? Misschien kun je een andere USB-poort proberen.

      Er werken bij ons geen mensen, de website is informatief bedoeld.

  17. Harm middelbosch

    Ik heb 69 euro betaald voor een nieuwe up date maar helaas wel betaald maar de up date geeft hij niet goed gedaan helaas weg 69 euro dat we alle stappen goed gedaan hebben tom tom home renault

  18. Marga Bettonviel

    Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe houder voor de go6000. Het contactpunt waar oplaaddraad in moet ligt los in houder. De houders zijn binnenkort weer aanwezig staat in jullie winkel. Wat is binnenkort? De chatfunctie van TomTom geeft alleen niet terzake doende antwoorden.

  19. Mia mertens

    Hoj , als ik wil updaten krijg ik op het scherm te zien alleen de kabel van computer naar gps kleurt groen en zegt WACHTEN OP APPARAAT , ik heb al verschillende usb kabels geprobeert en zegt altijd hetzelfde , nu zit ik al 7u te wachten op apparaat maar ik stop er maar mee want het lukt niet .

  20. Jan Box..

    Hallo,
    Tijdens/na wijzigen e-mail adres kan ik beide e-mail adressen niet gebruiken ze zijn onbekend, ofwel ik kan niet meer inloggen in TomTom mydrive en mijn navigatiesysteem.
    Niet mogelijk om wachtwoord te wijzigen want account is onbekend

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo Jan,

      Misschien kan je een bericht sturen via Facebook naar TomTom. Wellicht dat zij verder kunnen helpen.

  21. J.Rensink

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten probeerde al vele malen deze te veranderen maar lukt niet.
    Ik geef mijn email adres op en wil hem versturen jammer dan lukt niet.
    Telefonisch is er geen contact mogelijk waardeloos is dat .
    Hoe kunnen we dit oplossen.

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo,

      Dat is natuurlijk vervelend. Misschien kun je een bericht sturen via de Facebook pagina van TomTom?

  22. Peter van den Beukel

    hallo, er zijn een aantal adressen in Oisterwijk die ontbreken in jullie database, ik kan een pdf, jpeg, dwg, dgn aanleveren, weet niet hoe ik anders gegevens kan doorgeven aan jullie.
    en nee, ik ben geen gebruiker, maar kreeg de vraag in de gemeente door, en los het graag op, anders kunnen de hulpdiensten die adressen ook niet vinden.
    het gaat om de Laan van KVL 36 t/m 154 te Oisterwijk.

  23. R. de Ruijter

    Wachtwoord werkt niet meer, emailadressen worden niet herkend dus ik kan niet meer bij mijn account.
    Lekker handig.
    Ik wilde mijn abo aanpassen maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen.

    1. UpdateNavigatie.nl Bericht auteur

      Hallo,
      Misschien kun je proberen om een bericht te sturen via Facebook?
      – facebook.com/TomTom/

  24. Henk Luiten

    Ik koop net een kaart van de Benelux voor 49,95. Hoewel het geld wel van mijn rekening is afgetrokken is de kaart niet gedownload.
    Er kwam een melding ‘mislukt’.
    Gaarne mijn geld terugstorten.

  25. P. van den Heuvel

    Ik heb een TomTom GO 520, maar hij werkt niet in de auto. Hij heeft geen internet geeft hij aan. Maar thuis werkt hij wel op mijn internet. RaRa.
    Moet ik internet bundel of ontvanger kopen voor in de auto ?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *